Date:
Fri, 12 Jul 2002 20:37:22 +0200
Venerd́, luglio 12, 2002, alle 05:55 , Pawel Wimmer ha scritto:

> Daniele, on deberea persuader milliones innumerabile de usatores de
> Outlook o Outlook Express :-)
> Io usa ambe programmas del prime version beta, dunque multe multe annos,
> e es contente. Outlook ex le Office es in mi opinion un excellente PIM
> (AIP = administrator de informationes personal?), e Outlook Express
> combina ben le posta electronic e gruppos de discussiones. On
> simplemente debe configurar le programma e memorar le principios basic
> del correspodentia.

Io non tira a microsoft pro le configuration del "quoting" :)
Le problema es que Outlook es un vehiculo pro virii. Illo execute virii
contenite in le messages (includente virii de macro ma non limitatemente
a illos) sin que on pote facer alique pro non haber iste execution.
Le facto que "per deault" illo copia le message original in un formato
horribile es un altere cosa :)
Vide hic:
http://online.securityfocus.com/search?submit=yes&category=2&order=DESC&query=
outlook

> Le guerra contra Microsoft existe in tote le mundo ma nonobstante
> milliones de homines usa iste programmas e Microsoft ha 2/3 del mercato.
Io non dice que le productos de microsoft non debe esser usate. De
facto, io ha 5 computatores a casa, e 2 de illos ha Windows 98. Altere 2
ha MacOS X, e le ultime ha Linux (Jollinux 1.0, distribution personal ;).
Le problema es que si on compra un PC jam assemblate, on debe comprar le
licentia de windows 98/xp, al minus hic in Italia. Le unic possibilitate
pro evitar isto es comprar le partes del computator e assemblar lo
personalmente. In iste caso, illes non pote vender le licentia "to be
sold with a new PC".
Con computatores Apple il es jam plus juste que tu compra le licentia:
le systema operativo es facite per le mesme firma qui face le computator
hardware, e il non ha multe systemas alternative (a parte BeOS e
LinuxPPC, io non cognosce altere alternativas), ma con PC io pote usar
multe altere cosas: linux, freebsd, netbsd, openbsd, solaris pro x86 (oh
Deo! :), windows, beos, os/2, atheos, et cetera. Proque illes pensa que
io va usar windows?! E si io JAM ha le licentia e io va eliminar mi
vetule computatores, io habera semper UN copia de windows - con
licentia! - active. Proque io debe pagar ancora?!

Ok, io ha dicite bastante... :)

Salutationes a omnes ab un Daniele que pro scriber su libro usa le iBook
con MacOS X (al minus illo nunquam 'crasha'.. e si lo face, io non debe
'rebootar' lo completemente ;)
--
Daniele Nicolucci (Jollino) - [log in to unmask]
Web applications programmer (www.webdreamers.net)