From:
Jonathan Julius Dobkin <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 9 Aug 2001 14:21:13 -0400
Hodie, Stan, ci a mi travalio (ubi io es in iste momento), io ha le
necessitate de telephoner un negotio in Marietta, in le stato de Nova
York. Iste parve loco es in le norte parte, o "upstate" New York,
distante a NYC (Nova York Citate) ub io vive. Usque hodie, io non
sapeva que un "marietta" existiva in NYS (Nova York Stato).

Mariettamente,
-Julio