From:
Date:
Sun, 25 Mar 2001 08:22:44 +0200
"Emerson José Silveira da Costa" wrote:

> Amicos!
>
> Visita iste foro de discussiones in le sito del Anno Europee de
> Linguas e face sentir le presentia de Interlingua! :^)
>
> http://www.eurolang2001.org/eyl/forum/forum.asp?LANG=PT

Ego ha visitate le sito. Ma illo es mal! Ego non
pote manovrar per tote le aera de scriber. E
evidentemente ego non pote minimisar le loco o
render lo operabile. Sempre un massa de nove
programmas que on debe discargar. Le vetere non
_functiona_. Illo me tanto vexa! Imagina que cata
vice quendo tu prende tu auto e vole viagiar al
capital il se monstra que tu non es admittite al
autostrata national, proque tu ha un vetere auto.
Le publico critarea! Ma le computatores sembla
esser un deitate que age sin intervention del
humano. In seculos passate on diceva: Le vias de
Deo es incomprehensibile a nos povre humanos. Nunc
on dice: Le vias del mundo computatorial es
incomprehensibile a nos humanos.

Cellus