From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 1 Sep 2000 07:22:55 +0200
Car Julio, Amicas e Amicos,

il es un belle gratification leger illo que scribe Julio re interlingua, re
su uso in comparation al uso del lingua anglese e del proprie lingua
national, re su idea de un un romance de "scientia-fiction". Io ha trovate
le analyse per Julio e su propositos un facto multo practic e realistic.
Io vide Julio intente a scriber su romance.
Forsan ille volera haber un verification pro le texto interlingua.
Io es in attesa que inter nos nascera un pusille gruppo de interlinguistas
"autores in interlingua", personas qui habera le necessitate de un
verification reciproc e constante re le uso del interlingua.
Io crede que isto contribuera al futuro de interlingua.
Nos ha necessitate de iste gruppo.
Illo debe esser un gruppo inter personas professional.

Mario