From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 21 Feb 2000 17:33:11 -0500
Un homine cec describeva su sport favorite: Le paracaditismo...
Quando le reporter demandava como poteva ille complir tam
grande prodessa, ille diceva que ille non poterea facerlo sin le
adjuta de alteres:

"Io es ducite al porta del avion," diceva le ceco, "e illos me dice
quando io debe saltar. Io tene le anulo disingagiante e foras me
va io!"

"Ma como sape vos quando vos va atterrar?" Demandava le reporter.

"Ah, si, io ha acquirite un bon senso olfactori e pote deteger facilemente
le arbores e le herba desde 100 metros del solo." Ille respondeva.

"Ma como sape vos quando preparar vostre gambas pro le impacto
con le terra?"

Le ceco rapidemente respondeva, "Oh, claro, es que le corda del can
deveni laxe."