From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 22 Jan 2006 13:37:00 -0800
  Ben io sol ha un objection

  2)"nationes de Europa" debe esser "nationes del
Europa"

  Io pensa que "Nationes de Europa" es ben

  Nam on non dice Le Europa , Le America

  sed Europa o America

  on pote dicer le continente American

  Secun Wilgenhof in su Dictionario de Nomines Geographic

  Nomines de locos habitate (Paises, provincias, urbes, etc..) se usa sin articulo

  Nomines de locos non habitate (fluvios, mares, montes etc.. ) e omne plurales se usa con le articulo

  Nomines componite con le parola archipielago, canal, capo, costa, insula (s) se usa con le articulo.

  forsan le uso de articulo pote ser in un caso precise p.e. dicer

  Le Europa de 15 e le Europa de 25

  Ben esso pensa io

  Salute

Ms Barbara Rubinstein <[log in to unmask]> wrote:  Car Giovanni!
Io non sape italiano ma io crede que
1)"ubi entra universitates" debe esser "qual contine
universitates"
2)"nationes de Europa" debe esser "nationes del
Europa"
3)"non-partitic/apartitic, no-profit e de
voluntariato" debe esser "neutral, sin profito e
voluntari"
4) "Esser parte del BEST significa esser parte de un
rete de personas que se extende desde un latere al
altere del Europa, diverse pro nationalitate, lingua,
cultura e religion mais unite del passion pro le
cognoscentia e le discoperta." - iste phrase io non ha
comprendite.
amicalmente
Barbara

--- Giovanni Nappi skrev:

> [...]
> que se extende desde un latere al altere del Europa,
> diverse pro nationalitate, lingua, cultura e
> religion mais unite del passion pro le cognoscentia
> e le discoperta. In ultra BEST organisa cursos de
> apprentissage con grande valor cultural, e in multe
> universitates la frequentia del cursos BEST es
> recognoscite pro scopos academic.
>
> Come associazione di studenti il BEST collabora con
> varie altre associazioni studentesche diffuse sia a
> livello europeo sia a livello locale.
>
> Como association de studentes, BEST collabora con
> multe altere associationes de studentes diffuse e a

o visita le sito del lista:

http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

http://www.interlingua.com/