From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 11 Jun 2008 16:03:13 +0200
Car Lars, car totes,

Io esseva le secretario quando le Statutos esseva scribite. Le base esseva
que le associationes national serea independente e UMI esser un coordinator
pro evitar actiones divergente que poterea nocer le movimento.

Le cosa cardinal in mi opinion es que le associationes national (illos que
jam existe in realitate e non solmente a papiro) non usa medios communictive
moderne. Durante un Conferentia International (in Bulgaria) nos habeva un
session re statutos e le reunionens in practica. Io diceva que cata
Consiliero General debe haber un adresse espostal e que reuniones pote esser
facite electronicamente. Un tempesta de protestas occurreva e
particularmente le presidente Barbara Rubinstein e sra Alix Potet, Francia
ha me attaccate con indignation grande.

Ridiculose! Hodie, e desde longe, on pote arrangiar conferentias e reuniones
via Internet sin difficultate. Alcun progranmmas es gratuite - p. ex. Skype.

Il se non solmente tracta de technophobos. Nostre gerentes es sovente vetule
personas qui non ha potite esser ben informate del possibilitates moderne.
Io ipse ha 80 annos e forsan pertine a iste gruppo ma io vide que plure de
amicos sempre parla de methodos quasi obsolete. In lor phantasia le
dactylographo (typewriter) ancora vive e letteras postal e articulos in le
pressa local, etc. Imprimerias es natural, pdf non. On tenta conducer le
auto per observar le retrovisor.

Io spera que le associationes national pote revitalisar se e que UMI pote
jocar su rolo intendite. Intertanto io vole laborar in projectos sub WIKIA e
Iaforum que usa platteformas e utensilios moderne.

Janne

--
Jan Årmann
Generalsgatan 12 E, SE-903 36 Umeå