From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 Oct 2008 13:15:56 -0400
On Thu, 25 Sep 2008 10:50:37 +0200, Erik Enfors <[log in to unmask]> wrote:

>un sol organisation esserea bon usque al tempore quando le
>membros es tanto numerose que organisationes separate es possibile.
>Le mesme cosa
>naturalmente concerne le si nominate "Pais Basc".

Si, car Erik, io es de accordo, que il esserea irrational establir un
organisation de UMI o de interlingua in le Pais Basc ORA, proque il ha
solmente duo (o tres? qui es le tertie?) bascos interessate in interlingua,
ma in tal casos il esserea considerabile nominar representantes individual
de ille paises, como recentemente Yoichi Yamamoto era nominate como le
representante de interlingua in Japon (malgrado que communicar con ille in
interlingua era impossibile pro me in Linköping. Ma lo que representantes de
UMI o interlingua non parla interlingua o non correctemente es usual anque
in altere casos, regrettabilemente...).

E io non comprende, proque tu scribe assi: ' le si nominate "Pais Basc" '.
Forsan isto vole esser un ironia? Isto es le nomine standarde del pais in
interlingua e iste pais existe, malgrado que tu non lo trova in le mappas
politic de Europa, proque illo non es un stato aparte, ma situa intra Espania.

Péter