From:
Date:
Fri, 5 Nov 1999 19:36:12 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Car Amicas e Amicos,
>
> io face un proposition. Un proposition pratic.
> Nos ha legite re le supino. Respecto a iste mattino io ha duo novas que es
> ora duo certitudes:
> a) in latino on ha verbos qui manca del supino;
> b) in le grammatica italian le forma del supino non existe.
> A iste puncto le proposition pratic: inter illes qui ha practica in
> grammaticas diverse ab iste duo, per favor, qui pote signalar que in un tal
> grammatica on ha le supino?
> Io non demanda un definition, ma solmente le certitude: si, in iste
> [...]
a) Si io legeva que il ha verbos latin que non ha le supino.
b) Nos ha supinos in le svedese, ma iste supinos _non es in practica le mesmo
como le supinos in le latino_. In le svedese grammatica le supinos es formas
que sta con le verbo _ha_ (har) e _habeva_ (hade - in svedese).

Le forma _scribite_ in interlingua nos appella participio del passato.