From:
wcampos01 <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 2 Nov 2003 23:22:08 -0200
Holla!

Mi nomine es Wellington Campos. Io creda
que  es multo importante restar
cognoscentia, de sorta que le nostre
creativitate augmenta. Io creda al
sciencia.  Io creda que scientia necessita
lingua international. Io analisava Esperanto
e Ido, e io conclude que ni Esperanto ni Ido
hava un chance de devenir un international
lingua, proque illos esseva plus difficile.
Sed quando io analisava Interlingua, io
videva que Interlingua hava grande chance,
proque illo esseva plus facile (e belle). Io
podeva leger un texto in Interlingua in el
prime vice.  Io comenciava a estudiar
Interligua a um septimana. Si un persona
anglese podeva leger un texto tanto
facilemente como me, alora ne ha qualcunque
dubita. Sed pro Interlingua succeder,  illo
debe haber multo litteratura in Interlingua.
Nos necessita litteratura super sciencia,
physica, chimia, geologia, meteorologia,
biologia, archeologia, etc. Nos necessita
litteratura super arte, historio,
philosophia, cinema, medicina, sanitate,
etc. Accurtante, super omne subjecto. E plu
importante: annunciar e tornar iste
litteratura disponibile e utilisabile al
omne le personas. Le personas es interessate
al solution de se problemas. Io suggere que
nos crea multa sito in "Internet", per
exemplo, in un gratuite sito in GeoCities, e
pone ibi nostre textos. Si totes coopera,
nos atinge nostre objectivos.

A revider nos.

AntiPop-up UOL - É grátis!
http://antipopup.uol.com.br/