From:
Date:
Tue, 10 Oct 2000 16:15:13 +0200
At 03:01 PM 10/10/00 +0200, Pawel Wimmer wrote:

>Pawel: Mario, ha nos alicun numeros?

Solmente illos que io jam scribeva: un commentario in le sito, duo e-mail
hodie, e duo suggestiones in le sito Babylon pro le terminos procace e
associativita'.
Il non es poco cosa, si nos considera que illes qui practica interlingua es
ancora pocos.
Anque pro le homines qui construeva un enorme fortuna, illo que esseva
difficile era mitter insimul le prime moneta.
Interlingua non face in modo diverse.
Illo naviga in un mundo de septicos!
E con isto?
Nos videra, videra.
Io pensa a quante fatiga faceva mi professores e, obviemnte io in prime
persona, perque io poteva apprender latino, francese e anglese.
Ma si sufficeva interlingua!
Solmente que io non lo sapeva e io initiva con latino le mesme anno, o illo
successive al 1951, quando interlingua veniva donate al mundo.
Quando le juvenes habera conscientia de illo que es interlingua, io es
certe que illes trovara reductive le mesme anglese, e practicara interlingua.
O illes es minus disinvolte de como illes pare.
Nos debe dar tempore al tempore e intertanto laborar pro interlingua, como
instrumento utile pro le umanitate.

Ciao,