From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 8 Aug 2001 19:05:56 +0200
>From: Jonathan Julius Dobkin <[log in to unmask]>
>Date: Wed, 8 Aug 2001 11:50:00 -0400
>
>Le uso de cannabis, infelicemente, non es legal in necun stato del SUA.
>Ma in un poc numero le uso de minor quantitates es "discriminalisate"
>(i.e. illo non es legal, ma illo non es un crimine, illo es solmente un
>violation civil, como violationes automotive).
>
>In California e Arizona, le statos ha permitite recentemente le uso de
>cannabis pro rationes medical, ma le barbarianos Clinton e Bush e lor
>administrationes ha sempre opponite isto e sub illes continua a
> [...]

Forsan, car Julio, a pensar de Clinton e Bush in iste maniera, nos fini a
poner illes al centro del vita.
Io proba de sempre a poner me al centro de mi unic vita, probabilemente con
tu mesme intentiones: viver le melior vita possibile.
Pro facer isto il debe esser clar que io e le altere homines debe, totos,
poter viver un vita melior.
Si io assume iste comportamento io elimina de multo le importantia de
Clinton e de Bush o de qualcunque altere personage de iste sorta.
Illes debe pensar, pro nos, perque illes es a nostre servicio.
Es io qui debe comportar me perque illes es a mi servicio e io non pote
facer assecurantia in lor comprension spontanee, justo perque illes es
homines, como io.
Io ama le femina, in particular si illa es belle. Io ama le bon culina e le
bon cantina. Io apprecia tote illes qui ha iste passiones. Mi ideal serea
que le fame non serea un realitate ancora actual.
Io non crede a un valor therapeutic del cannabis.
Belle ideas!
Io non ha jammais probate le assumption de cannabis, totevia io non proba
iste necessitate.
In conclusion io non considera iste thema como io crede de compreder que tu
lo considera.
Isto es normal, pro me e bastante frequente pro multe casos.
Assi nos poterea passar un vespere insimul, io a gustar un bon vino, tu a
satisfacer tu necessitates, si diverse del mie e comocunque nos poterea
pensar Clinton e campagnia foras del porta, nonne?

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp