From:
Kjell Tore Nilssen <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 16 Feb 1998 16:56:05 +0100
Salute, omnes!

Iste tempore es multo dur si on es un norvegiano proque nunc le Jocos
Olympic occurre. In mi pais iste competition sportivo es un evenemento
quasi religioso. Le TV e le radio invia horas e horas de iste competition
idiotic e multe gente pasa le nocte ante del TV e comencia lor labor multo
fatigate in le matina, ma iste, claro, es un cosa voluntari e non afecta
illes que non se interesse de iste jocos.

Ma nos ha un altere consequentia sportivo qui non es tanto innocente.
Recercas post le Jocos Olympic in Lillehammer in 1994 monstrava que multe
gente in Norvegia post iste competition a causa del alte nivello del
premios gagnate per le atletes norvegianos se senti plus superior al gente
in altere paises. On pote provar que le nationalismo e le xenofobia ha
crescite a causa del Jocos Olympic e io crede que le scopo de iste Jocos
era le opposite!

Ma il non serea multo popular de scriber iste publicamente in Norvegia
proque quasi omnes del primerministro norvegiano al prisonieros in mi pais
es ardente fan sportivos.
Pro me le consolation optime es que iste Jocos tosto sera finite!

Sinceremente, kjellt