Date:
Mon, 18 Aug 2003 14:48:28 -0700
--- Emerson S Costa/RF02/SRF
<[log in to unmask]> wrote:
> Harleigh Kyson scribeva:
>
> Per passar le mouse super le ligamines al section
> "Fresh Blogs", io nota
> que le accesso a cata blog individual se face per
> medio de un subdominio
> del typo: xxxxx.blogspot.com.
>
> Assi io probava iste adresse:
> http://interlingua.blogspot.com/
>
> E me appare un blog (experimental?) de George
> Petrineanu.
>
> Postea io probava:
> http://hkyson.blogspot.com/
>
> E trovava un blog con articulos tue, mais le
> lectiones del curso non se
> [...]

---

Mi curso es in un secunde blog (publication) con le
titulo "Interlingua, Curso de conversation".

Io non sape proque le designatores de iste sito non
includeva in illo un motor de cercas simile a illo in
le foros Delphi, pro exemplo.  Un tal motor pote esser
un utile maniera pro explorar iste sitos de
autopublication.

Eventualmente, possibilemente io inaugurara in iste
sito altere publicationes mie in anglese.

Si tu trova altere manieras de explorar le contento de
iste sito (e altere sitos simile), io spera que tu nos
informara in iste foro lo que tu ha discoperite.

http://sitebuilder.yahoo.com