From:
Date:
Wed, 22 Aug 2001 19:41:54 +0200
>From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Date: Wed, 22 Aug 2001 13:10:36 -0400

Omne die io ha un connection con mi amica Tina in Alabama e que conta nos?
Le mesme themas que tu propone, car Stan.
Tina, mi cohetanea italian que sposava un statounitense jam 30 e plus annos
retro, Frank qui era judice e ora face le pensionario, illa dice que le
situation in le States es multo preoccupante e que multe personas vive supra
lor possibilitates.
In plus vos ha un crescente presentia de personas qui ha pro methodo de
viver illo de facer se mantener per le subsidios.
Anque in Italia nos ha realitates de iste sorta, ma a illo que me conta Tina
il pare que le America actualmente sia in Italia!
In omne caso io me face sempre plus le idea que nos ha un qualitate de vita
melior in comparation a illo american.

> [...]
>renta personal dedicate a repagar debitos esseva 11.9% e in
>2001, illo es 14,4%.  Le amonta de renta sparniate in le banca
>a decrescite de 12% in 1982 a circa 1% hodie. Le medie debito
>personal de cartas de credito es $8.123.  Multe americanos dice
>que illes non analysa multo lor renta e debitos e crede proque
>in multe casos lor renta es $100.000 per anno que $8.123 non
>es grande.  Mais il ha alcun familias con rentas de solmente
>$40.000 que ha un debito de cartas de credito de circa $10.000,
>e illes es in periculo si le economia continua a decrescer e

Per Tina le personas a risco es ille qui ha un renta de circa $50.000 per
anno. Illes es le prime a perder le empleo, assi illes debe occupar se in
duo e memo tres empleos contemporanee, pro realisar le mesme renta annual.
Totevia si illes non pote demonstrar un summa de 40 horas per septimanas
illes non gaude de multe garanties.
Bon iste nove politica de poner le personas for del mesme garantias que le
Statos promitteva sin facer ben le contos, o solmente pro question de votos.
Le democratia comporta anque iste aspectos.

>(Cartas de debito non es semper acceptate per
>americanos proque il non ha le mesme protectiones contra le
>fraude que le cartas de credito ha).
>
>Stan

Le facto es que nos perde le senso del mesura perque le media (dice vos le
tubo pro television?) omne momento te provoca a viver sin problemas, quando
le economia es static in su regulas multo simplice: o tu ha, o tu non ha, e
si tu non ha e vole haber comocunque, tu te pone for del economia. Le
sparnio es le fortia del Nation, nos lege ancora iste definition in le
palaces del publica administration.
E nos, nonobstante toto, continua a sparniar in Italia a obra del personas
qui ha jam poco.

Problema pro un persona qui invetera!

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp