From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 22 Feb 2003 11:12:26 +0100
Jagues Dehée!

Io es multo vexate proque tu ha publicate mi nomine/signatura, Janne, in
iste foro. Le majoritate del participantes de iste foro sape qui es Janne.

Iste matino mi curiositate faceva me cercar "Lingua Mundi" in Google e io
trovava le sito. Io ha pensate: "Io pote registrar me pro vider de qual iste
foro se tracta." Io faceva lo e marcava que mi adresse non serea publicate.

Post le reception de tu message in INTERLNG io ha tentate a "deregistrar" me
del foro ma io non ha succedite. Forsan Jollino pote facer lo?
Immediatemente. Prego!

Janne