From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 8 Jan 2008 12:27:39 +0200
d[08018] x[Kiviaho Allan] z[KivA-G18od]
s[Abona le "PANORAMA" pro le anno 2008. EUROPAGAMENTO]

Finlandia
Nordia

Interlinguistas e alteres qui son interessate de ille
lingua bellissime, abona "PANORAMA", le organo
principal del UMI (Union Mundial pro Interlingua)!

Illo appare 6 vices e costa solmente 15 euros per
anno.

************
COMO ABONAR?
************

On pote abonar le PANORAMA via le sequente pagina in
interrete:
http://www.interlingua.com/panorama-abonamento

Es curiose que in iste pagina es mentionate solmente
le methodo de pagar per "PayPal", benque le
"europagamento" es le maniera natural - e sin
risico - a pagar in Europa.

Es il possibile que io e mi amico finlandese Olavi
Moilanen son le sol interlinguistas qui ha usate le
"europagamento"? Nos ha lo facite jam durante plure
annos.

Il sta in
http://www.interlingua.com/panorama-abonamento#paypal :
Paga per Paypal!
Abona te a Panorama sin perder tempore! Le pagamento
via PayPal es le forma de pagamento plus immediate e
secur [*]. Selige le typo de abonamento que tu vole
subscriber.
[*] Europagamento es certo plus secur, on usa su
proprie banca e le contrasignos son inviate per
posta conventional. Con PayPal on debe usar un carta
de credito (VISA etc.) e illo es semper involvite con
certe risicos. -- Allan K.

Io ha demonstrate in
http://www.interlingua.fi
como on usa europagamento.

SEPA - SINGLE EURO PAYMENTS AREA
SAPE - SINGULE AREA DE PAGAGEMENTOS EUROPEE

31 paises europee son membros del SEPA. Le sol paises
foras del SEPA son Andorra (benque EURO es su valuta
official!), Croatia, Bosnia-Hercegovina, Serbia,
Kosova (si illo va obtenir soveranitate), Albania,
Macedonia, Turchia, Moldova, Russia, Ukraina, Belarus
e le paises in Caucasia. Pro me il es probabile que le
paises balkanic mentionate va alicun die junger se con
SEPA. E io crede que il va haber al minus
arrangiamentos special con le SEPA e Turchia si
longe quando Turchia ancora non es un membro del Union
Europee.
Vide le mappa in
http://en.wikipedia.org/wiki/Single_Euro_Payments_Area

Salutante