From:
Georg Schmid <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 28 Feb 2007 20:23:10 +0100
>Robocap ha scripte:

>Recentemente Georg Schmid (in Collateralista) avantiava le idea de crear un prime
> nucleo de un possibile communitate international con lingua official IA.

>Le exemplos de nationes virtual in rete non manca (io mesmo es inscribite a
> Nova Roma), ma le novitate del idea de Georg es que le scopo principal de iste
> nation es le uso practic de IA.

car Robocap,

mesme si le idea, de qual tu pensa era le mia, es tamben interessante, sed io
ha scribite de un altere cosa.
il se tractava de un loco plus o minus permanente ubi europeos de tote su statos
pote incontrar se e mesme vivir illac.REALMENTE. Un microeuropa a dicer.
Si iste projecto es initiate per interlinguaistas, automaticamente Interlingua
esserea presente como un institution. Assi on poterea demonstrar como
ben iste belle lingua es a comprender e usar.
io pensa que nos non besona plus listas o sitos pro interlinguistas sino on
besona plus sitos e listas ubi Interlingua ha le chance de presentar se.
Per exc. un lista de discussiones politic paneuropee  pote ser un tal
possibilitate

salutes, georg

XXL-Speicher, PC-Virenschutz, Spartarife & mehr: Nur im WEB.DE Club!
Jetzt gratis testen! http://freemail.web.de/home/landingpad/?mc=021130