From:
Date:
Wed, 25 Oct 2000 16:58:03 +0200
Car Amicas e Amicos,
il es como esser in Ferrari, o comocunque in un belle commoditate.
Io ha activate heri un connection a Internet con un nove provider italian e
pro un sol septimana de proba.
In iste momento io usa iste provider.
Que ha io de nove?
Io pote usar Internet 24/24 horas sin costos telephonic e, obviemente, sin
le publicitate. Io paga solmente un fixo mensual que non es multo costose.
Ora io debe decider si io continuera le abonamento in modalitate analogic o
digital (ISDN), o ambes, perque io ha anque le avantage que con iste sol
abonamento io pote connecter me de qualcunque computer e ubicunque in Italia.
Assi heri e hodie io naviga in Internet full-time sin plus preoccupar me
del tempore que passa e, obviemente, del conto telephonic.

Gratias al UE, actualmente in Italia, nos ha plus companias del telephonos
que se face concurrentia inter illos. Ben! Le servicios meliora de die in
die e le costos diminue constantemente.
Si uno accepta de reciper publicitate, ora uno pote haber e usar le
telephono gratuitemente. Ma isto non es le maximo del commoditate, pro me.

E con le voce? Io ha recipite per Martijn Dekker un meraviliose file in
formato .wav que non es le maximo como un attach al email, e non es longe
como conversation, ma illo es le demonstration de illo que es interlingua.
Martijn ha componite un message clar, precise, interessante.
Ille dice que con mi probas con MediaRing un consumitor Machintosh pote
audir mi message vocal, ma ille non pote utilisar MediaRing pro replicar.

Io agraderea le connexion telephonic que MediaRing permitte, perque in iste
caso nos debe utilisar Interlingua sin haber tempore pro pensar troppo e
isto, pro me, serea le ver maniera, pro facer practica con Interlingua.

Amicos, il non es solmente pro Interlingua que nos debe adequar nos a iste
nove medios. Io pensa que plus personas in iste lista habera jam
experimentate le nove medios.
A iste personas io demanda: per favor indica nos le diverse free software
que vos ha experimentate.

Io crede que utilisar Interlingua a voce  debe poter esser un ver fortuna
pro le diffusion del lingua. Io ha habite un ulterior proba con le file per
Martijn.

Nos debe mitter Interlingua in Ferrari, si Allan permitte.

Un cordial ciao,

de Mario de Treviso.

PS. Per favor, utilisa me como correspondente in tu probas.

mailto:[log in to unmask]
numeros de telephono:
de PC a PC: (00)39(0)422426231
in vive voce:  (00)39(0)422420790
nomine Mario Malaguti, nickename  de PC a PC mariofranco
Ah! Io ha anque ICQ 33262745 con nickname clavo
Horario 10/13 e 16/19 circa fuso horari de Roma