From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 13 Aug 1997 22:49:28 -0400
Allan Kiviaho wrote:

> [...]
> muuuuuulto
> plus belle :
> Masc. : LE BIEN-AIM+
> Fem. : LA BIEN-AIM+E.
>
> [Allan Kiviaho 970811]
> Ah ! no, no, Anne, non assalto contra le lingua francese
> hodie.
> Le parola finnese es, forsan, minus belle que le francese:
> RAKASTETTU
>   he-he:
> PAKASTETTU = deep-frozen. In interlingua? Congelate?
>              Profundogelate?
>              Mi maritage es "deep-frozen indeed", nos

Oh ! whaow ! (<-- iste "whaow!" es american, non interlinguaiste, e non
suisse,  ma como io vive desde 8 annos in Nordamerica, io es devenite un
pauco americane -- 1/100000 de io -- )

Nunc io comprende proque tu poteva celebrar le 35e anniversario de
vostre maritage : le congelation es un bon medio de conservation.
Vermente, on pote vider cate die que le Scandinave son personnas multo
progressiste.    Whoaw !   35 annos de amor ben cocinate, ben secate in
partite (un per die, pro 100 annos), que vos ha congelate, e que vos
decongelate cate die.   Whoaw ! Congratulation !

> Naturalmente francese es un multo belle lingua e le civilisation
> francese multo alte - ben que vos ha perdite
> le "H"...
>
> Io senti sympathia pro Francia, que lucta bravemente contra
> le imperialismo cultural massive american. Re Disneyland in
> Francia:
> Francois Mitterrand: "Illo non es mi tassa de thea".
> Alicun altere francese: "Disneyland es le Tchernobyl del
> [...]

Hey ! Ho ! Allan ! proque esque tu non ha dicite :

Vive Anne Burgi !

Qual lacuna !

---

Ma, ancora un vice, congratulation pro tu congelation speciale !

Whoaw !

Anne