From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 2 Jul 2013 21:58:16 +1000
Salute Stan,

Face frigido hic in Australia. Sed non nimis. :)

Si, 'sed' ha lassate necun tracia in le linguas romance. Le mesmo se
applica a 'nimis' e 'etiam' e forsan alteres.

Sed Gode los usava - le particulas Latin, semper, en omne su discursos e
scripturas - necun senso reliose intendite :)

Io trova iste practica de Gode - le reversion al lingua ancestral in le
caso del particulas, un elegante solution al manco de formas commun a tres
linguas de fonte.

Ha alique in le prosa de 'A prime vista' e su contos que me place multo, e
a mi aviso, le particulas Latin es un parte integral de iste stilo de Gode.

Alteres non es de accordo. Va ben. Florisce omne flores. A cata su propre
election.

amicalmente,

Ado