From:
Date:
Wed, 30 Jul 2003 07:52:00 +0200
[log in to unmask] wrote:

>Io essayava vader ex le bibliotheca public de Long
>Beach a <http://www.interlingua.com>.
>
>Io non poteva vader illac.  Mi schermo me diceva que
>"This account has been suspended".
>
>Esque isto es un problema local al systema del
>bibliotheca de Long Beach?  O esque il ha un problema
>con le sito del Union Mundial pro Interlingua?

No, illo debe esser general. Io reiceva le sequente information:
This Account Has Been Suspended

Please contact the billing/support department as soon as possible.

Io suppone que il es causate de un facto que le UMI o qui paga pro le
conto non ha facite isto o que le DNS non ha ordine in su pagamentos.

Kjell R