From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 10 Nov 2001 14:07:49 +0100
From: Emerson José Silveira da Costa <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Tuesday, November 06, 2001 1:21 PM
Subject: Re: importante: contrasignos

>Rodrigo ha scripte (in INTERLNG):
>[...]
> Rodrigo
>
>George Petrineanu ha commentate con me le alternativa de usar un tal
>programma de portal pro que plure personas pote contribuer pro nostre sito
>Interlingua.com.
>
>Assi, le addition de novas, de articulos, etc. poterea esser plus
>facilemente facite -- bastarea que un del personas autorizate plena un
>formulario, e voilà.
>
>Que pensa vos?
>Ensjo.

Naturalmente un portal non es solmente le possibilitate contribuer con
novas, articulos, etc. que on invia per formularios, que facerea plus
facile, io suppone, le administration del sito http://www.interlingua.com
(io non sape como es le administration del sito, le processo pro que le
"personas autorizate" pote contribuer, ma isto poterea esser plus facile
usante formularios).

Un portal es plus que illo, un portal es illo que io facera a
http://interlingua.cjb.net (o illo que io facera a
http://www.interlingua-es.com ). Isto es un del cosas que io comenciava ma
TOTEVIA non finiva... Quando illo sia finite, illo includera un servicio de
posta (@interlingua.zzn.com), un servicio de listas de posta
(http://www.interlistas.com), que functionara como un indice del listas de
posta existente in interlingua e como un servicio pro crear nove listas (con
quasi tote le cosas in interlingua), chat e foros (ben que iste cosas jam
existe pro le parlatores de interlingua), le possibilitate de haber paginas
personal in interlingua o super interlingua con spatio gratis e un adresse
curte (mesmo gratis) como qualcunque_cosa.ilng.cjb.net (isto era mi prime
idea ma il es mesmo possibile que io usa un subdominio a .int-0.com, altere
cosa que io ha comenciate ma que io non sape quando illo essera finite
proque io vole facer toto al mesme tempore a postea io face necun cosa...),
e alcun altere cosas.

Que servicio de portal pensava vos usar pro interlingua.com? Pensava vos a
alcun servicio (como tuportal.com) concrete? Le servicios de
http://www.tuportal.com es solmente in espaniol, pro ora, ma il pare que
illes vole facer lo accesibile in altere linguas proque il ha un option pro
le lingua del portal (ben que on pote solmente seliger le espaniol pro ora).
Forsan alcun persona poterea offerer se a traducer iste servicios in
interlingua, si le personas a tuportal.com vole...

Rodrigo