From:
Paolo Castellina <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 29 Nov 1998 11:58:27 +0100
Car amicos,
trovar "casualmente" le pagina del proxime conferentia de Interlingua es
multo curiose. Le contento del pagina es bon, nulle critica a facer, ma
proque nos non esseva directemente informate re isto? Esque le consilio de
UMI ha controllo super isto? Esque on non haberea potite poner iste servicio
directemente super interlingua.com? On haberea nulle problema a facer lo.
Io trova tote isto un poco mysteriose. Esque alicuno pote acclarar me como
es le cosas?
Cordialmente, Paolo.

Paolo Castellina,
E-Mail [log in to unmask]
http://www.castellina.org
casa: Montaccio, CH-7605 Stampa
tel. 0041,81,8221069
ufficio: Via principale, CH-7604 Borgonovo
tel. 0041,81,8221145