From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 17 Dec 2001 12:08:22 +0100
Kjell Rehnstrom e io deveni duo qui resolve le factos de mundo!

>Ego les non nominava "vetustos" ego citava le medios.

Il sera como tu assecura, totevia era le medios a utilisar iste termino?
In iste caso nos ha un altere manifestation de barbaritate perque iste
termino contine un significato de disdigno que, referite a ille tres homines
politic, non mitterea in un meraviliose position iste medios que tu dice.
Uno era presidente de un grande republica e le altere duo presidentes del
governamento de duo Paises que non serea de secunde categoria.

> [...]
>nos recipe e il _me_ sembla que on officialmente ha le opinion que nos
>recipe
>multo poco in relation al investimento.
>
>Como ego scribeva antea, le opinion public ci in Svedia es multo poco
>europee, e
>il es como ego lo comprende, solo le elite politic e le interprenditores
>qui
>comprende le necessitate de un plus grande mercato e que Svedia debe esser
>membro de illo. In facto il es un grande falimento de
>propaganda/reclama/communication/relationes public que ha create iste

Il sera anque difficile pro te, totevia tu personalmente es citatano europee
e elige tu representantes national al Parlamento commun.
Il se tracta de un facto de coherentia personal. Illes qui non es de accordo
perque manda lor representantes e comucunque participa.
Uno vade a facer se un promenada e lassa al alteres restar in le Union.
Si le disavantages supera le advantages, perque participar?

> [...]
>le
>suverania!" E le "deplorabile" facto es que nos non ha habite le
>suverani(t)a(te) desde 1809. Il era le grande paises in Europa que decideva
>finalmente quanto de Svedia devenira le Grande Duchia Finlandia e vadeva a
>Russia, e il era le Grande Poteres de Europa que decideva que le Svedeses
>pote
>haber Norvegia (como pagamento pro bon comportamento in combatter
>Napoleon).
>"Prende lo si vos lo pote!" diceva le Grandes....

Sape tu? Si nos continua a considerar le factos usque al epocha de Marco
Caco, un personage qui viveva tempore e tempore retro, nos lecca nostre
insucessos e commisera nos pro le injuste passato.
Como nos era respectate in nostre Republica de Venetia, justo plus de 200
annos retro! Belle fabula! Totevia nos non vive ora in le Region Veneto del
2001? Sape tu que iste sol region face medio Svedia como population? Un
facto es salveguardar nostre identitate, aspecto positive de un cultura
local que ha seculos de traditiones, e totalemente un altere facto serea
illo de poner nos a facer le contabiles pro definir si nos, o le bavareses,
o qui sape io, ha habite usque ora plus o minus advantages respecto a nos.
Securmente in diverse realitates cata uno habera aspectos positive e altere
minus positive.
Totevia que face nos, burla nos le alteres 12 Paises europee que vole
adherer al Union o intende nos poner ordine a illo que jam existe pro nos,
antea allargar le numero del membros?
Io pensa que nos non debe burlar necuno e de consequentia nos totos debe
meritar le fama de un Union in le qual nos crede per le prime.

>constituerea
>
>Que es "paragon"?

Termino anglese pro modello de virtute (CEID), italiano paragone, francese
comparaison, espaniol paragon, comparacion e paralelo.
Ah! Sin oblidar mi dialecto que face paragon!
Assi mi dialecto international, anglese e espaniol ha paragon e italiano ha
paragone, ergo interlingua pote haber paragon! Exemplo!

In nostre thema: un exemplo de respecto al individualitate de nostre
culturas.

>Ego suppone que le publico va acceptar le euro multo plus rapido quam le
>contracritores crede. Le facto vero es que le populo in general non
>comprende
>que le Union in tote su groteschessa in multe casos protege le individuo
>contra
>nostre local taicunos!

Isto me place, anque si es mi torno a non comprender le significato de
taicunos, al qual io da le significato de depreciabile e modeste presentia
de personas qui in omne societates se estima ultra le meritevole. Tu elite
politic que seque, nonne?

>Ego suppone que le elite politic in nulle pais osa acceptar un tal statuto,
>proque illes sape que il es impossibile. Secundo le radio Norvegia era
>multo
>preste a ingagiar se como membro del Union Europee, e quando le _non_
>veniva in
>le referendum on perdeva totalmente le aere. Le elita politic e commercial
>comprendeva le enorme avantages de esser membro, sed le opinion public non
>era
>ben informate, sed le "negativos" habeva multo habile oratores.

Io comprende le significato de opinion public, totevia con le opinion public
nos face poco o nihil. Nos debe exprimer homines qui ha poter e capacitate
de decider al melio pro totos.

> [...]
>svedese qui voleva quittar le parlamento europee, proque le labor era
>troppo
>pesante e illa voleva reir a Svedia.
>
>Il es necessari marcar que le membros del parlamento europee pote esser
>multo
>ben pagate, melio quam in le parlamento svedese! Ma a causa de alcun
>imaginationes egalitari on non "vole prender tote le moneta." Si le
>parlamentaria era correctemente pagate illa certo haberea restite. "Toto ha
>su
>precio" como alcun del rolos sole dicer in films american...

Iste argumentos vade ben pro le revistas del dominica, pro trovar un termino
agradabile e non offensive. Si un societate vole leaders le mesme societate
debe esser disponibile a ben retribuer iste homines de talento, assi on pote
pretender servicios, resultatos e correctessa.
Si le labor del leader es fatigante, ben forsan le persona non ha le
characteristicas del leader.
Si un parlamentario renuncia a parte de su remuneration, ben ille non es
expression de un persona libere. Ille ha pagate pro le carga e debe retornar
le favor.
Pro me illa es un persona qui deberea restar a casa.

>Quanto a me, si! Ma le problema es que Svedia, pro exemplo, es tanto
>influate
>del Anglaterra e viste que le laboratores del medios solo sape le anglese,
>salvo
>svedese, illes ascolta solo le voces del politicos anglese e per
>consequente
>solo le opiniones de Grande Britannia permea in le profundos del
>population.
>
>Esque alcuno diceva qualcosa? Ego non ben audiva!
>
>Justo, interlingua. Hmmm si. Il es necesse.

Italia ha su modello in le Statos Unite de America. Nostre prime amicos, nos
continua a sustener, comocunque non pro tote le italianos.
Postea nos observa le Americanos e nos conclude que le ver mirage american
es ci, in Italia. Como dicer que io, non le italianos, io debe decider pro
me e esprimer mi voto de consequentia. Nos non ha alteres possibilitates, in
ultra a mantener un comportamento coherente sempre.
Io es europeo, io me senti tal, de consequentia io votara pro Europa e io
sera disponibile a supportar le precio, convincite que le politicos de tote
Europa, al fin, es melio del sol politicos local, regional, national. Il es
un selection personal de exprimer in le comportamento de omne die.

>Hmm. Mi pensatas va a tu compatriota, Giulielmo (ortl) Pareto, qui diceva
>que un
>reforma politic debe esser tal que omnes recipe un melioramento. Un multo
>sage
>persona ille senior.
>
>Cellus

Guglielmo, totevia non sera Vilfredo Pareto?
Io pensa que un homine qualcunque exprime ideas bon e altere minus bon,
totevia il es ver que le recerca de contentar totos es van. inutile, assi,
pro concluder, necuno debe restar in le UE si ille non se trova ben!

Nos duo resolverea le problemas multo rapidemente!

Mario

Prova MSN Messenger per conversare in linea con i tuoi amici:
http://messenger.msn.it