Date:
Sun, 25 Apr 2004 17:58:22 +0200
Ernesto Díez Solís wrote:

> Car amicos:
>
> Heri io videva Le Pasion de Christo, le polemic film de Mel Gibson.
> Proque le actuale judeos accusa a iste film de antisemitic si le actuale
> romanos o italianos non le accusa de anti-romano o anti-italiano?

Io personalmente ancora non lo ha vidite, mais hic in Italia illo
divide, io parlava con un familia amicos mie,
le marito dice que illo es un carnage indigne del mundo christian e ille
me consiliava de non vider lo,
dum su uxor esseva multo felice de haber lo vidite e me consiliava de
vider lo.
Ergo io pote comprender perque le judeos ha iste sentimento verso le film.