From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 21 Oct 2001 09:36:26 +0200
Scribe Rodrigo "R.P.S." <[log in to unmask]>

> [...]
>cosa
>includente art(ist)- Io dice que le arte es "illo que io non pote facer"!
>Io
>nunquam era bon pro facer cosas belle. Mesmo mi litteras (=a, b, c, d,
>e...)
>manuscripte esseva criticate multe vices. E multe personas diceva que illes
>non comprende lo que io scribe per mi mano. Le medicos (al minus in
>Espania... como es illo in altere locos?) ha le fama de scriber multo mal,
>multo incomprensibilemente, e mi ava me diceva varie vices que io debeva

Re lo modo de scriber del medicos, in Italia illes gaude del mesme fama,
totevia le graphia es un facto natural e al mesme tempore de character.
Que es le character? Un belle definition es le repeter de actiones que
deveni habitudes que, a lor vice, forma le character.
Quando io habeva dece-duo annos io initiava a studiar mi graphia a initiar
de illo del dece cifras. Io tendeva a simplificar le signos pro ganiar in
velocitate, comprension e, a mi aviso, beltate.
Conclusion? Ora nos non scribe plus a mano e nos perde in exercitio.
In le annos passate io componeva anque illustrationes con le sol uso del
signos graphic.
E io adoptava anque le scriber in litteras capital (it. stampatello) perque
io me poneva un medio de relentar le modo de scriber a mano in function de
colliger un major reflexion. Io es active durante le nocte, assi io debeva
cercar un medio pro exprimer me sin crear molestia.
Le scriber a mano es un altere manifestation de diverse statos que io
passava. Si tu habera le fortuna de conservar exemplos de tu modo de
scriber, tu trovara in le annos multe occasion de reflecter.

>sin
>
>Io pensa multo (in facto _tro_) tote le cosas. Io pensa tanto al cosas que
>io es multe vices tarde pro facer los. E pensar tanto non es bon multe
>vices, specialmente si como io, on tende a pensar multo e parlar pauc
>quando
>on debe dicer le cosas. Le timiditate pote esser vermente un problema.
>
>Rodrigo

A iste puncto in iste lista nos es in tres timide. Tu, io e un altere qui se
ha declarate de iste qualitate.
Io es un ex timide.
Pro me esser timide significava haber le exigentia de reflecter, de ascoltar
te mesme, de tender a tu melior possibilitates. Postea un homine qui es
timide pote exploder non in un stato de securitate, ma in uno de
constatation que illes qui pare non esser timide, in veritate, es
simplicemente non assi sensibile pro illos que ille face.
Le esser timide, al fin, pote revelar se haber qualitates in grande numero,
le uno que judica le alteres e que pone in un natural situation de
prudentia. Totevia uno qui es timide non es absolutemente uno qui es
prudente, si non con se mesme.
Tu me manifesta qualitates!

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp