From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 27 Sep 2008 09:19:58 +0000
Car amicos,

Io va stoppar le information re Pais Basc & Interlingua, perque un bon amico interlinguista veni de informar me que illo poterea esser comprendite como opiniones politic o objectivos politic referente al Populo Basc, etc.

Non era isto mi intention.

ALTERE QUESTIONES:

Io es de accordo con le derectos de copyright secundo lo expressate sempre per Thomas.

Io non ha inserite in internet ulle cosa con copyright!!!

Io voleva inserir in wikIA le Contos de Andersen que io trovava e videva durante annos in un sito de internet. Io crede que esseva Castellina qui faceva iste edition electronic, ma si io non erra lo inseriva Jacinto de la Rosa. Thomas me accusava in vice de informar me que iste Contos era sub copyright.

E io vide ancora que le Contos de Andersen es in un altere sito de internet e nemo informa al "inseritor" que illos es sub copyright. Iste Contos es in iste sito de interlingua ab le 8 Majo de 2004!!! E IO NON LOS INSERIVA!!!

Si in wikIA il habeva alicun cosa sub copyright io lo eliminarea immediatemente!

Thomas ha un idea multo erronee sur mi forma de pensar e ager. Lamentabile.

Ille deberea jam haber parlate con me privatemente e haberea vidite que io es un persona multo normal e dialogante.

Thomas non ha ration re iste question del copyright.

Le contos de Thomas es in:

e illos esseva inserite per un tal Chavissan.

QUE NOS PARLA CLAR!

Amicalmente

Josu Lavin
Llega la nueva temporada. Consulta las nuevas tendencias en MSN Estilo
http://estilo.es.msn.com/moda/