From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 11 Jan 2001 08:45:29 +0100
Qual mal sorte! Hodie io ha le jornata assi plen que io non potera dedicar
me a responder a iste meraviliose responsa per Ralph.
Ma io voleva subito confirmar mi puncto de vista: Nos debe solmente
concentrar le attention re Interlingua e nos debe evitar omne sorta de
comparation inter le linguas.
Il serea, alteremente, como disputar intra le qualitates de mi femina e del
tue, quando cata uno, postea, in le quotidian tene solmente su femina!
Oh Deo! Qual parallelo!

A releger nos,

Mario Malaguti