From:
Jeffrey Blakeslee <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 30 Jan 2004 00:20:14 -0500
Salutes, Daniele.

Io preca que vos reconsiderar vostre decision de deinscriber.

Io volerea suggerer amicalmente que le situation de INTERLNG forsan non es
si mal como vos pensa. In facto il me pare esser un question de un sol
discussion o debatto concernente correctessa in linguage, le qual de mi
puncto de vista non ha essite multo hostil (ben que multe parolas e
messages ha essite scribite in illo).

In plus, io nota que felicemente il ha habite al minus un nove abonator al
lista post que iste discussion comenciava.

Sia optimista!  :)

-Jeff