From:
Date:
Wed, 12 Jan 2000 10:08:04 +0000
Car Amicas e Amicos,

in un mi vetule pagina:
http://www.i-gi.com/trevisan/Dialetto.html
pro un solution de como scriber, ab uso de internet  e de un e-posta, le
dialecto de Treviso, io utilisava le punto "!" in substitution del littera
"l", ma isto - como releva anque Jay - non es un bon solution in un pagina
HTML, que on pote leger in un modo diverse ab un altere, o in un e-posta.

Gratias Ingvar e Jay e gratias a Kjell R.!
Ille scribe: "Si io me non erra il ha un tal littera in latviano. Tu
besonia un l con un punctu subtus, in infra, nonne?". Si, como le puncto
exclamative, ma que sia le character "elle".
Le veneto scribe normalmente le littera l e in multe casos illo non lo lege
o lo allude a pena. Trovar un character pro poner in evidentia isto il es
un cortesia reguardo al lectores. Leger le dialecto non es facile mesmo pro
un veneto e le computator non ha facilitate iste facto.
Io cercara le claviero e le "codepage" del latviano, que serea illo lituan,
del Lituania, nonne? No, illo es illo del Lettonia o Latvia!

Ab iste mi pagina, con le selection:  "Pagine per Stella" on pote leger re
le "Talian", un lingua italian spontanee usate in Brasil del Sud per circa
duo milliones de personas. Illo es simplemente pur dialectos del Veneto. Io
spera que un die isto sera le mesme pro Interlingua: un lingua usate in le
quotidiano e spontaneemente.
Assi ha facite le Venetos emigrate ultra cento annos retro in le Americas
Central e del Sud.
Un altere realitate de iste typo es in Mexico e vos pote haber un parve
information in mi paginas.

Iste nocte io legeva re le Vikingos e lor Odino. Io trova que nostre
culturas se repete e que nos ha un base commun plus de quanto nos non
comprende.

Ciao,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com