From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 14 Mar 2000 05:36:07 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Un responsa rapide:
>
> No, Kjell, per caritate! Le fresco con le gypso ha nihil a que facer. Le
> gypso es inimico del fresco.
> Solmente calce e sablo (o arena) le quales produce un processo chimic de
> "calcification" per medio del qual le colores e le exablo, preparate con
> calce, deveni un sol corpore, anque in profunditate.
> Le gypso serea mortal pro le fresco!
> Le frescos antique, solmente in iste ultime annos, a causa del pollution
> atmosferic de hodie, super toto per le automobiles, se reduce a gypso e
> [...]

Forsan in ille caso _revestimento_ pote esser sufficiente e on pote - si
necessari - plus exactemente describer qual materiales on usa. Personalmente
ego cognosce le domino troppo mal pro haber alcun idea de qual materiales on
pote usar. Nos es in facto un formidabile gruppa de expertisa in iste lista!

Amicalmente