INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 5 Mar 1997 14:05:58 +0100
Kjell Rehnstrom wrote:

> Pote isto depender del facto que Frank Esterhill usa Compuserve. Io recipe
> retro messages evidentemente inviate a interlingu de abonatos con
> identificationes CompuServe.
>
> Amicalmente
> Kjell Rehnstroem
> Vaenortsgatan 87
> S - 75264 Uppsala
> email: [log in to unmask]

Hej Kjell!
Jag vet inte riktigt vad du menar med detta mail. Men om det gäller att
du fått ett mail i retur, så känner jag igen det.

Jag skickade ett till Interlng häromdagen och jag tror att det gick ut
men jag är inte säker för jag fick också en retur och den gällde någon
på Compuserve. Så här såg raden ut:
Men jag kan inte identifiera vem det är. Kan det vara Frank Esterhill?

Nu skickade jag mitt mail "forwarded" till Frank Pfaff för det angick
honom mest och bad honom bekräfta att han fått det. Jag har inte fått
svar än. Mitt mail handlade om förslag till diskussionsämnen i
Strasbourg rörande Internet. Har du något minne av att du fått något
sådant?
Janne
--
Jan Armann
Fagelstigen 21; S-904 21 UMEA, Sverige (Sweden)