From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 10 Oct 2000 19:07:23 +0200
In mi precedente message io ha committite un omission gravissime: io
oblidava Janne.
No! Il era facite de proposito pro esser in tres e con duo qui haberea un
interesse pro Ferrari. In realitate pro me, io non sape quanto io ha iste
interesse.
Il era pro facer pesar le cosa a Allan. Ma ora con Janne nos face duo del
Nord e in iste caso mesme io me senti del Nord. Io es uno del mytic
Nord-Est (de Italia, un region que on classifica pro nivello de vita, al
mesme nivello de Svedia e California).
Assi le partita se ha revertite, ora nos es tres contra uno sol del Sud.

Io prende isto in burla, ma vos rende vos conto que le mundo re iste
questiones non face un burla, ma rationa in iste maniera e classifica le
gente in castas.

Pro facer pari e esser italiano, uno que se adapta sempre, anque io es del Sud!

Mario, qui ha le animo disposite a scriber e a otiar. Sape vos que le otio
es le patre de omne virtutes? Como dice vos? De omne vitios? Ma isto es
perque vos rationa con le capite del alteres! Proba a otiar!