From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 3 Oct 2000 10:08:21 +0200
From: Paolo Castellina <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Tuesday, October 03, 2000 10:01 AM

> On poterea vermente transformar isto in un articulo
> pro Panorama, o aperir (forsan isto es un idea vetule) un section
litterari
> de breve essayos super alicun sito in Interlingua.

Si vos va al pagina http://www.i-gi.com vos jam pote iscriber vos a un sorta
de section litterari. Il serea le ListBot "pro le autores", illo in campo
verde, pro intender nos.
Necuno se ha jammais iscribite! Clicca Join list e iscribe te solmente si tu
vole inviar texto de interlingua SCRIBITE BEN. Isto es le condition: nos
debe poter leger un bon interlingua, alteremente le message non apparera in
le lista!

> Io non sape si le cosa es anque facite in altre paises, ma in alicun
> jornales italian il ha sectiones ubi commentatores face articulos con
> accento humoristic in le quales on mesmo parla in maniera satyric de
cronaca
> o politica. Io admira le jornalistas que sape anque esser amusante o
> "taliente".

Panorama! Io ha un sonio e alcun de vos jam lo cognosce. Io sonia Panorama
diffundite in milliones de copias in le mundo, como medio de un grande
campania publicitari.
Obviemente sol con texto interlingua.
Un die de augusto del 1998, Paolo e io, in qualque minutas e sin pensar
tanto, fundava le AIPI, le Association Italia pro Interlingua. Su historia
non es interessante.
Postea io pensava de usar le acronymo AIPI pro Agentia International Pro
Interlingua.
Io pensava, como io ancora pensa, a un ver e proprie interprisa commercial
pro colliger publicitate con le scopo de emplear le ganios pro diffunder
interlingua.
Ma io debe esser folle!
A necuno interessa iste idea.
Totevia con le appoio de Panorama iste idea poterea realisar se, intertanto
pro quanto concerne le textos.
Interlingua ha necessitate de moneta, alteremente illo non se diffunde.
Io ha necessitate del appoio de alcun personas, alteremente io ha 60 annos e
io me gaude mi pension, si le Patre Eterne me lassa.

Uno qui ha un phantasia fervide, dicite Mario.