From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 6 May 2005 19:04:35 +0200
Josu Lavin wrote:

> Car amica Barbara,
>
> Io sape le effecto que pote producer mi parolas, e illo per un simplice
> ration:
>
> Nemo usque a hodie ha dicite lo que io ha osate dicer.
>
> Il es logic dunque que tu non es de accordo con mi parolas.
>
> Qui pote esser de accordo?
>
> Le majoritate de europeos e europeas son ancora excessivemente
> chauviniste.
>
> Illes ancora non ha apprendite qual es vermente su nove e grande patria
> (Europa e tote le mundo).

Isto essera le situation quando il habera ethnic gruppos in varie paises
del union, un quartiero de scandinav os in Espania o un simile quartiero
de espanioles in Svedia o bascos.

In general le population ci in Svedia es satis inimical al Union Europee.

> Isto io lo pote vider inter mi concitatanos basc e espaniol. Illes son
> extrememente nationaliste, unes nationalista basc e le altere
> nationalista
> espaniol: Inimicos.

Mi compatriotas ha un exagerate idea que Svedia pote funger melior si
illo es extra le Europee Union. Illes es mega-sceptic.

> o quando parla in Romanica e/o Interlingua con amicos italianos, etc. io
> senti iste personas plus proxime a me quam/que illes qui parla in mi
> dialecto materne o in mi lingua le plus usual (basco).
>
> Quando io parla via Skype con mi amico Claudio Marcon de Gorizzia, io
> parla
> con un compatriota europee e mundial, e non con un persona qui ha
> apprendite
> tal o qual lingua.
>
> Nos habe trovate nostre lingua commun... nostre essentia commun.

Si, le besonio de qual lingua usar es differente de persona a persona e
de situation a situation.

Le facto que tu ha Skype es amusante. Quando mi raucitate ha finite ego
contara te.

Amicalmente

Kjell R