From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 27 Nov 2008 03:33:11 -0500
On Wed, 26 Nov 2008 10:06:44 +0000, Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
wrote:

>Un altere cosa: tu scribe:..in mie email account.... Benque Péter Kovács
>usava iste mesme construction in un invia sue

Pro esser correcte, io non usava iste construction del typo

"in mie conto e-postal",

isto es vermente erronee.

Ma io usava

"in le mie conto"

que es correcte secundo me (considera le contruction anglese "the email
account of mine")

equalmente como le contructiones

"in mi conto" e

"in le conto mie".

On usa iste

"in le mie conto"

in vice de

"in mi conto"

pro emphasar, accentuar le relation possessive, que in le "in mi conto" non
es, non pote esser accentuate (in scripto).

Ma sempre solmente con le "le", non jammais sin illo: "in mie conto" es un
error, evidentemente.

>(le prime de su invias
>sequente le incontro nordic, si io memora ben - il serea un bon exercitio
>perleger ille message, anque pro apprender un poc
>in re su sentimentos verso le usatores de iste foro,

Si io comprende "verso" hic in le senso de "contra", alora io debe refusar
lo que tu scribe. Io non ha ulle personal sentimentos contrari o inimic
verso ulle participante in iste lista, io sempre critica(va) non personas,
ma phenomenos, actiones, comportamentos, etc.

>e le divisiones inter
>interlinguistas)

Si tu intende mi lettera post le incontro nordic e si tu lo mentiona in
senso negative, io debe adder isto: io non exprimeva mi opinion personal
super le "ver representantes de interlingua" e le novicios sempre volente
cambiar le lingua, ma le opinion general que se ha formulate in le incontro.
E il non se tracta de "usatores de iste foro", del toto! Nulle foro era
mentionate.

Péter Kovács