From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 18 Jun 2008 21:36:19 +0200
Car amicos!

Le desiro de crear su proprie lingua probabilemente depende del memoria de
certe linguas secrete, del quales nos omnes probabilemente ha experientiate
in le juventute.
Ma crear un lingua non es un labor pro dilettantes, e multe personas mesmo
opina que il es impossibile, lo que ha facite que omne linguas auxiliar ha
incontrate un destino quasi tragic.
Interlingua, que esseva developpate per scientistas linguistic es in iste
aspecto quasi unic e deberea haber un futuro promissori.
Pois que nostre lingua post plus que 50 annos non ha capturate tote le mundo
certe personas spera que illes pote crear un lingua melior ma le lo que
scientistas linguistic non poteva facer durante multe annos io non crede que
dilettantes linguistic pote facer durante menses.
Iste dissentimento re certe regulas plus o minus significante de
interlingua, e le manca de un litteratura abundante,  ha essite le plus
importante causa de nostre difficultatates reciper supporto inter
linguisticos, homines de negotios e politicos.
Iste nove lingua, Latinove, probabilemente habera le mesme destino como
Globalo que un altere persona, qui esseva discontente del regulas de
interlingua,  in van ha essayate introducer. http://globalo.org/
Compara ille linguas e interlingua e te demanda quante tempore essera
necessari pro ille linguas obtenir un littertura comparabile al littertura
de interlingua.
No, comencia scriber libros in interlingua e edita los in "Lulu.com", lo que
on pote facer a  surprendentemente  basse costos (minus que 20 euro, mesmo
pro un singule ex. de 200 paginas A5)  in vice de experimentar con nove
formas grammatical totalmente superflue pro le comprension e le facilitate
apprender los.

Con salutes anxie,

Erik Enfors
Vallåkergat.25