From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 9 Feb 2003 12:08:46 +0100
Car Javi,

Tu me dice:
 > - Super le labor que ha facite le etiam basc como io Josu Lavin, io pensa

> que ille deverea investir su tempore libere in interlingua non in un
> dialecto de interlingua, io pensa que facer un interlingua romanica es
> facer interlingua plus restringite, un lingua solmente pro romanophonos e

> non pro totes, interlingua romanica etiam oblida al anglese, il es ver que

> le anglese non es un lingua romanic ma si nos vide su vocabulario nos pote

> dicer que illo si es un lingua romanic, plus de 2/3 de su vocabulario es
> [...]

ROMANICA non oblida le anglese nec altere linguas hybridate con illo. Le lingua
basc es fortemente hybridate con Romanica como tu forsan ben sape e cognosce.

ROMANICA non es un lingua inventate, illo es simplemente le lingua romanic commun
unificate.
Pro facer un comparation:
Le differentias inter Romanica e mi lingua materne romanic (le espaniol) es
minores, que le differentias inter le basc official unificate e le lingua basc
parlate in mi region (Bizkaia).

Io quando scribe in Romanica, io scribe in mi lingua materne!

Le espaniol es un dialecto de Romanica, e io non vole scriber in un forma dialectal
de mi lingua romanic.

Il es isto multo difficile a comprender?
Romanica es un lingua natural, como le chinese, le anglese, etc.

Salutationes vasconic e romanic

Josu Lavin
Membro de la Academia pro Lingua Romanica
Txat euskalduna >>> http://www.euskalerria.org/solasgunea