From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 5 Feb 2007 00:43:30 +0200
Antonielly Garcia Rodrigues wrote:
> Io volerea questionar super un dubita que surgeva quando io legeva tu
> mensage. Proque tu crede que le esperantista travaliarea pro refusar
> tu demanda? Tu crede que le esperantistas es inimicos del comunitate
> de Interlingua? E le reciproc, tu crede que le interlinguanos es
> inimicos del comunitate de Esperanto? Io le face iste questiones
> proque io sape de alicun personas que parla ambes Esperanto e
> Interlingua. Il non esserea possibile le amicitate inter ambe
> comunitates, si nos considera que un de lor objectivos principal es
> crear nove amicitates trans le mundo?

Interlingua es un lingua, esperanto un religion. :-)
Io ha nihil contra esperanto e esperantistas, ma in le maxime parte del
casos le esperantistas vide in interlingua un rival periculose e cerca
de non dar visibilitate a illo.
Il ha personas qui sape sia esperanto sia interlingua, e usualmente
illes es multo rationabile -- ma infortunatemente illes es pauc!

Ciao!