From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 30 Nov 2001 18:27:57 +0100
Scribe "R.P.S." <[log in to unmask]>

>Io invia le texto (in un archivo .txt) con iste message. Io totevia non lo
>legeva, ma il pote haber alcun cosas del formato original que on perdeva
>pro
>le cambio. Il me pare que il esserea un bon idea placiar le texto in forma
>HTML in le acrhivos del lista a YahooGroups. Que crede tu? Illo non es
>difficile: clicca archivo>salvar como e selige "pagina web"...
>
>Rodrigo

Justo iste vespera, pro un altere vice, io recipeva con le nomine de un
mebro de iste lista, le solite message con virus.
Assi, pensa nos de non haber altere alternativa que inviar un message con un
texto juncte?
Un conto es esser inter nos in reportos e cognoscer le arrivata del message
con file juncte, e un altere question es utilisar iste lista con prudentia,
in consideration que nostre nomines es utilisate sin nostre voluntate, e nos
lo evidentia, o nonne?

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp