From:
Date:
Fri, 26 Nov 1999 10:00:21 +0000
Car Amicas e Amicos,

fiasco, facer fiasco, anglese fiasco, to fail, end in failure.
Io lege in mi Collins: fiasco, n., pl. +cos or +coes; a complete failure,
esp. one that is ignominious or humiliating. [C19: from Italian, literally:
flask; sense development obscure].
In le Zingarelli 2000 io trova, inter altere: "(fig.) Esito negativo,
insuccesso, fallimento: fare fiasco in q.c.; l'esame è stato un vero
fiasco; il nuovo film è un fiasco colossale". In significato figurative
anque in italiano fiasco es un exito negative, un insuccesso (anque iste
termino es in le IED como fiasco, e illo es plus immediate respecto a
malsuccesso; anglese failure = want of success), fallimento, facer fiasco
in qualcosa; le examine ha essite un ver fiasco, le nove film es un fiasco
colossal.
Fisco es le francese fiasque, ma illes dice anque "faire fiasco" como in
italiano.
Un fiasco de Chianti es un altere cosa, illo es pro illes qui gaude del
placeres del vita. Nos ha bibite un fiasco de Chianti pro aquar le
Finocchiona!
Interlingua es le italiano international.
Un programma (normal) televisive italian de norma ha un audio que on valuta
in terminos de milliones de spectatores. Ma le fiascos non es un
prerogativa (*) svedese, ni le dissipationes.

(*) prerogativa es termino italian, que on trova in le IED, ma non in le
vocabulario per Castellina.
Io retorna a mi grammatica per Gode e postea nos debera affrontar le thema
del dictionario.

Ciao,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com
http://millennium.fortunecity.com/zebedee/682
http://members.xoom.com/Oncle_Mario
http://digilander.iol.it/oncleab/index.html

Lista de Roma:
http://www.agora.it/M.Malaguti
Invia tu messages al lista de Roma:
mailto:[log in to unmask]

Scribeva Kiell Rehnström ab Uppsala in Svedia:

Fiasco o malsuccesso - selige tu expression favorite!
Assi on pote describer le programma de television digital que on proba
lancear in Svedia. Secundo le jornal Dagens IT, on ha interessate 700
spectatores televisive per un summa investite de 750 milliones de coronas
svedese. Isto significa un poco plus de un million de coronas per cata
spectator.

Viste que le stato non es le investitor, al minus taxas non ha essite usate.