From:
Date:
Sun, 2 Sep 2001 16:22:38 +0200
>From: Jay Bowks <[log in to unmask]>
>Subject: LE AMOR AL PROXIMO SE HA RE-FRIGIDATE
>Date: Sun, 2 Sep 2001 09:28:05 -0400

>Le mancantia de amor hodie, dunque, face parte del probas
>que nos vive in le ultime dies de iste mundo. Felicemente
>illo anque significa que iste mundo de gente impie tosto
>essera reimplaciate per un mundo nove e juste, regite per
>le amor. (Mattheo 24:3-14; 2 Petro 2:5; 3:7, 13.)

M. Ah! Minus mal que al ultime dies de iste mundo il sera reimplaciate un
mundo nove e juste, regite per le amor. Bravo Jay! Io habeva mi manos jam in
fibrillation, uno a cercar ferro, le altere a cer. . .
A. Que face tu? Rende tu in burla iste reflexiones?
M. Que es? Si iste mundo es a su fin . . .
A. Continua tu? Non ha tu un poco de respecto?
M. Ma que face tu Angelo? Non habera tu un qualque interesse in iste conto
per Jay?
A. Tu debe esser homine serie, tu non debe prender omne cosas con
legieressa, tu . . .
M. Ahaaa! Io comprende quanto tu assume iste comportamento ubi tu vole
parar, io ben comprende de qual verso tu claudica. Ma a iste punto tu debe
acceptar mi contracto!
A. De qual contracto parla tu?
M. Simplice! Io vive in iste mundo que non va absolutemente ben e tu me
seque, naturakmente!
A. De accordo!
M. A iste puncto tu me garanti que io passara al mundo melior e non a illo
que tu me promitte de un vita, ma a iste nove mundo, le copia melior de
isto, isto ci! Ha tu ben comprendite?
A. Como poterea io non comprender, tu non es original in tu fixationes.
M. Ecce! Justo! Io ama le feminas, un vita vivibile . . .
A. Io sape isto, io sape . . .
M. Totevia tu non sape le nove regula del contracto!
A. Que vole tu ora?
M. Sempre io debera esser presente in le nove cyclos del mundo!
A. Oh, isto!
M. Alteremente io vende le anima al diabolo! Vole vider io!

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp