From:
Serghio Nossov <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 28 May 1999 18:32:28 +0400
Salute Pawel,

Io comprende vos e confesa un facto de copiar del sito polonese
e un idea e HTML-dosieres. Vos es derecte que "designo e  programmar de..."
que non es le veritate". |:.-(  In tempore rapidemente io correctera
iste parolas, mi culpa...

Io jam comenciava mi labor pro construer un manual ma io non tote
comprendeva qual on programmar le frames (io es un comenciante
in Internet etiam) e ante un septimana io ha vidite vostre sito que multe
place a me. Io copiava alcun dosieres e adaptar lor a textos russe.
Post le fin de iste travalio io volerea reprogrammar e dictionarios a
un altere plus grande e linkos a sitos altere pro interlingua.

>Ad "traduction del traduction": io voleva dicer que seniores Zimmermann e
>Liebig faceva le traduction german del original svedese,  J. Malachowski
>faceva le edition polonese del traduction german, io construeva le sito
>polonese e tu - le sito russe. Un sequentia. :-)

Io  es in toto de accordo con vos. ;-)

Kordialmente,
Sergei Nossov,
ICQ:35263589