Date:
Tue, 3 Feb 2004 09:10:03 +0100
[log in to unmask] wrote:

>Le italianos qui me ha attaccate, mentionante, inter
>alia, mi homosexualitate, probabilemente es
>catholicos.
>
>Forsan lor attaccos, e altere simile attaccos del
>quales io ha essite victima trans omne mi vita,
>explicara clarmente proque io absolutemente odia le
>christianitate in omne su varietates!

Car  Harleigh,

Io non crede que uno pote generalisar dicente que omne christianitate es
odiose per le simplice motivo que un catholico italian
te ha attaccate. Comocunque io non sape nil de Jollino io non sape si
ille es catholic o athee, io simplicimente dice que io
es medio italian e anque christian non catholic.
Io respecta omne religion e anque qui es athee, io admira anque tu
travalios e io ha cercate de defender tu position,
io anque debe admiter de non comprender ben le philosophia de iste
lista, pois que il ha troppo prohibitiones;
* NON inviare messages re grammatica
* NON inviare articulos troppo extense
* NON cambiare le subjecto del message
* NON inviare ....

Esque nos poterea haber un pauc plus de libertate o nos face parte de un
gruppo de reclusos sin saper lo?

Jo