From:
Date:
Thu, 29 Aug 2002 07:00:44 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Tu me surprende, car Amico, il sera un question del tempore. E, a iste
> proposito, ha ancora tu un prosecution de bon tempore? Io ha le pluvia mesmo
> hodie. Nos finira como le pisces, si non interveni un poco de sol.
> Conta me tu estate, il pare que tu sia le unic qui lo ha gaudite iste anno.

Le nocte passate monstrava un temperatura minimal de 15,5 grados Celsius. Il
falta 3 dies - calculante inclusivemente - de augusto, un mense que debera esser
recordose! Septembre essera probabilemente un tepide final de un estate que ha
essite le station del anno de mi desiros! Nunquam ha ego vidite un tal alte
percentage de pantalones curte (shorts) adornante le viros e feminas in le
stratas, non solo in Uppsala ma anque in Sundsvall, que justo iste anno. Heri
ego era surprendite del subite tenebrositate, e lo que ego videva era un
remarcabile "cumulus", quasi ego habeva oblidate como aspecta un nube. In un tal
caso on pote solo expressar su guadio e gratias al natura e al leges del natura
que ha coincidite a un tal fantastic station del anno!

Le nocte antepassate il pluveva. Le prime vice de un remarcabile periodo de
tempore, e malgrado isto, toto es ancora verde e agradabile.

Le temperatura maximal certo hodie essera 24 grados. Sufficente! Bon!

Contentemente

Kjell R