From:
Date:
Fri, 5 Oct 2001 07:36:47 +0200
Scribe Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>:

>Solo un mention in passante del paradiso. Io non sape si tu ha audite de
>Immanuel Swedenborg. Ille era un formidabile inventor, un genio de
>technica, ma
>in su senectute ille se ingagiava in religion e fundava su proprie
>religion, le
>Swedenborgianismo. Secundo ille le pena del peccator era de repeter le
>peccato
>in eternitate de eternitates! Si Swedenborg habeva ration, le
>assassinatorer in
>le Statos Unite habera un interessante eternitate, si assi dicer...

> [...]

Un epicureo, como io tenta de esser, considera que su Angelo es bastante e
ille avantia re le obligation religiose.
Vole tu considerar le fatiga de fundar un religion?
Angelo non me darea tregua!
Totevia ille sape que io non le prende in absolute consideration jammais, ma
ille non face pro isto un problema. Ille non vole extremismos de sorta e in
plus ille considera que in iste mi vita, ben! qualque transgression . . .
illo face le vita belle, nonne?
Io pote sempre recitar un Pater, Ave! e Gloria! Postea, isto se intende.

Ciao,

Angelo e Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp