From:
Date:
Sun, 8 Jun 2003 04:38:16 +0200
Harleigh Kyson Jr. wrote:

>(...)
>
>(Le franceses prolongava lor guerra in Algeria proque
>illes voleva controlar le extraction del petroleo
>algerian como nos vole controlar le extraction del
>petroleo iraqi.  Eventualmente, le pretio economic e
>moral del occupation de Algeria per le franceses
>deveniva troppo grande.

Del altere latere le establimento de Algeria pote tractar le populo in
un maniera que esserea totalmente impossibile al franceses. Il sembla
que on pote formular un regula que dice que un populo occupante non pote
tractar su proprie populo tanto mal como un domestic dictatura.

On pote anque demandar se si le costumari algeriano vive melior como un
libere pais que como occupatos del franceses.

Del resto on pote demandar se si le berberos de Algeria non ha debite
cambiar un suprematia pro un altere, antea le francese (que dava
equaltate a ambe gruppos) pro le arabe suprematia que anque es un cosa
importate.

Lo positive que le americanos faceva in Irak era que illes succedeva
expulsar le clan de Saddam Hussein del pais. On pote solo sperar que
isto succedera.

Le arrogantia del americanos, que illes non participa in le tribunal de
criminis de guerra ma voluntariemente invia cives de altere populos ibi
es un investition que in su tempore va realisar se.

Nos vive sin dubita in multo interessante tempores.

Kjell R