INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 30 Jan 2000 07:10:56 +0100
Jay Bowks wrote:

> Car Allan,
>
> Que?
>
> Esque tu message esseva originalmente in un formato non
> ascii? Forsan?
>
> Hmmm, io non comprende multo, esque il es possibile
> un traduction?
>
> Sinceremente,
> Jay B.

Le texto conprende un pagamento de valuta:
> --Message original de Allan--

Verification del pagamento.
Controllar le datos e verificar le pagamento.
Conto del destinatario:
Nomine e plen adresse del destinatario:

Communication
Banca del receptor:
Pagator. Dator del pagamento
Amonta in florinos nederlandese (NLG)
Carga de expedition
Ammonta debitate (estimation preliminari)
Verification
Io cognosce le Conditiones pro exiente pagamentos al extero e los accepta. Le
banca exeque le ordine de pagamento le ultimo le die bancari sequente. Le
banca ha le derecto refusar le ordine de pagamento si su contento de illo es defectuose.
Codice de verification A
> expeditionskostnader.
Continuar sine verification.
1) Le ordine es exequite secundo le curso de referentia que es valide quando
le ordine es acceptate. Le curso real es confirmite in le momento de
debitation e pote deviar del curso de referentia.

Le pagator obliga se pagar costos additional pro le pagamento o le remisso
urgente, in le caso que le taxas pagate non cuperi tote le costos pro le
expedition.

Derecto del autor Merita Bank. Pagina .... (e le resta es cifras, e per
consequente pasigraphia).

Multo diversion!