INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
chamavian <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 12 Oct 2008 08:37:07 -0000
Ah, io timeva ja que tu non ira acceptar lo que io te demandava... o
como io demandava lo...
Io demandava solmente si il non era un reaction un poco infantil
dicer: quando le UMI non face que io vole, io cambiara de
organisation.

a proposito: io scribeva "infantile"; proque il es INFANTIL sin -E
fina, ma FACILE, DIFFICILE, PENIBILE etc con -E ? Forsan proque solo
le accento de infantil es al syllabio final?

Ingmar

--- In [log in to unmask], Josu Lavin <josulavin@...> wrote:

> Car amico Chamavian,
>
> Le Consilio Executive del UMI va pronunciar se le septimana proxime
re le acceptation del UBI (Union Basc pro Interlingua).

> Io jam ha communicate al Sra. Presidente que io va acceptar con
sympathia qualcunque decision que illes prendera in absolute
libertate. Io va continuar mi travalio pro Interlingua del maniera
que io melio sapera facer.

> Io es in iste momentos membro del Societate American pro
Interlingua.

http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html